Het begin... - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Renée Graaff - WaarBenJij.nu Het begin... - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Renée Graaff - WaarBenJij.nu

Het begin...

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

06 Juli 2014 | Nederland, Soesterberg

...is er! Maar nog toch niet helemaal.

Ondertussen zijn we alweer 2 maanden verder na mijn eerste verslag, tijd voor een update dacht ik zo.

Even beginnen bij het begin:

Alle kaartjes lagen op de kast, te wachten tot ze 1 voor 1 open gemaakt en uitgevoerd zouden worden. Best spannend om er dan toch aan te beginnen, je weet niet wat je moet verwachten. Daarom duurde het ook even voordat het eerste kaartje open werd gemaakt.

Voordat het eerste kaartje aan de beurt was, zat ik aan de koffie met een goede vriend en kwamen we op de volgende vraag: "Wat voor opdracht zou je nou niet uitvoeren als die er tussen zou zitten?". Daar had ik vrij snel een antwoord op "bungeejumpen". Ik zou het wel willen gaan proberen, want dat is de grap van die opdrachten...maar zó eng, dat ik die misschien wel zou overslaan.

En daar is het moment van het eerste kaartje. Goed geschud, ogen dicht (ook al zijn de kaartjes dicht gevouwen) en ik grabbel een rood kaartje eruit. Vouw hem open en jawel....Bungeejumpen! (Thanks 1 van mijn twee "kleine" neefjes ;) )

Om een lang verhaal iets korter te maken; ik heb besloten alle kaartjes open te maken en op mijn kastdeur te plakken. Uiteindelijk was dit een goede beslissing, want met sommige opdrachten ben ik wel een tijdje bezig en andere opdrachten kunnen mooi tussendoor. En nu kan ik zelf kiezen voor welke opdracht ik klaar ben en voor welke ik nog even mentale voorbereiding nodig heb.
Er zitten echt super gave opdrachten tussen, waar ik erg veel zin in heb! Met een paar van de kaartjes ben ik bezig met de voorbereidingen, maar heb nog niks uitgevoerd. Dit komt mede doordat ik op het moment even weinig kan, aangezien ik thuis zit met een gescheurde enkelband. Maar zodra ik weer redelijk te been ben, gaat het feest beginnen! :)

Dit was het voor nu en tot het volgende verslag!

Renée






  • 24 Augustus 2014 - 00:24

    Bonnette:

    Vergeet je niet om alle idee-kaartjes mee te verhuizen, want we wachten wel op updates ....❤️

  • 24 Augustus 2014 - 17:22

    Renee:

    Nee zeker vergeet ik dat niet! :) En het eerste echte verslag is onderweg!

    Opdracht; Check!
    Verslag; Onderweg ;)

  • 25 Oktober 2014 - 10:37

    Leo:

    Mis ik een link naar de verslagen...????

  • 25 Oktober 2014 - 14:33

    Renée:

    Nee, je mist de verslagen zelf nog! Even druk geweest met andere dingen, maar ik heb ondertussen twee opdrachten voltooid. Zal zo snel mogelijk (misschien dit weekend nog) een verslag schrijven :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soesterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

Opdracht 3; De Apenheul

23 November 2014

Opdracht 2; Eigen nestje

21 November 2014

Opdracht 1; Plitvicka Jezera, Kroatië

06 Juli 2014

Het begin...

04 Mei 2014

Welkom!
Renée

Blablabla

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 5245

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: