Welkom! - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Renée Graaff - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Soesterberg, Nederland van Renée Graaff - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

04 Mei 2014 | Nederland, Soesterberg

Lieve familie, vrienden en geïnteresseerden,

Allereerst welkom op mijn blog! :)
Een blog om jullie op de hoogte te houden van mijn g(r)ave acties.

Als tweede "allereerst" wil ik jullie, familie en vrienden, heel erg bedanken voor jullie medewerking! Van iedereen die van mij een kaart heeft ontvangen, heb ik twee actie kaartjes terug gekregen (of krijg ik bijna). Thanks!

Nog even een uitleg over wat de bedoeling is;
Familie en vrienden hebben van mij een kaart ontvangen met daarop de volgende tekst:

----------------------------------

"Soms wil je iets in het leven, maar kan je niet zo goed bedenken wat. Daarom ga ik zelf ook niet langer nadenken en wil ik dat graag aan jullie overlaten.

Bij deze wil ik je vragen om te werken aan mijn onderstaande plan;

Mijn plan is om acties/activiteiten uit te voeren die jij voor mij bedenkt!

Ik wil je vragen om op 1 of 2 van de bijgevoegde kaartjes een actie/activiteit op te schrijven (1 actie per kaart, dus max 2 acties). Deze actie kan van alles zijn; een parachute sprong maken, een bepaalde plaats in de wereld bezoeken, een wildvreemde een compliment geven of 80 km fietsen op één dag. Het mag een actie zijn die meteen in 1 dag uit te voeren is, maar ook iets voor op langer termijn. Het mag kosteloos zijn, goedkoop of wat duurder (dan zal ik even moeten gaan sparen..).

Het is dus de bedoeling dat ik af en toe een kaartje pak en die actie dus ga uitvoeren. Zo hoop ik dingen te gaan doen, die ik anders niet (zo snel) zou doen.

Ik wil je wel vragen om wel een serieuze actie en/of acties op te schrijven en niet bv. "ren naakt door een winkelcentrum", want daar zou ik het nut niet van inzien. "

-----------------------

De laatste paar kaartjes zijn onderweg en zodra ik alles binnen heb kan ik gaan beginnen!
Van iedere actie die ik doe maak ik uiteraard foto's en zal ik hier een stukje schrijven om te vertellen hoe ik het heb ervaren.

Ik ben heel benieuwd naar al jullie ideeën en heb erg veel zin om eraan te gaan beginnen, om mijn grenzen te gaan verleggen en mooie momenten mee te maken!

Nogmaals bedankt en tot het volgende verslag!

Liefs,
Renée

p.s. wil je een bericht krijgen als ik een nieuw verslag plaats? Meld je dan aan voor de mailinglijst :)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soesterberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2015

Opdracht 3; De Apenheul

23 November 2014

Opdracht 2; Eigen nestje

21 November 2014

Opdracht 1; Plitvicka Jezera, Kroatië

06 Juli 2014

Het begin...

04 Mei 2014

Welkom!
Renée

Blablabla

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 769
Totaal aantal bezoekers 5257

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: